Menu

Hogyan legyünk tudatosak a pénzügyekben?

2015-04-10 14:33:35

 

A Fogyasztói és Betegjogi Érdekvédelmi Szövetség (FÉBÉSZ) a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ támogatásával pénzügyi tudatosságnövelő és információs kampányt valósít meg Jász-Nagykun-Szolnok megyében.

 

A programok keretében többek között egy 40 alkalmas általános- és középiskolai oktatássorozattal, pénzügyi kiadvány elkészítésével, tanácsadással és mintegy 6 hétig tartó helyi médiakampánnyal kívánják elősegíteni a pénzügyi tudatosság növelését.
 

A pénzügyi fogyasztói magatartás és kultúra elősegítése, fejlesztése céljából szervezett interaktív oktatássorozat keretében 20 jászsági oktatási intézményt keres fel a FÉBÉSZ. A szövetség célja, hogy a diákok, az interaktív előadások alkalmával elsajátított ismereteket (pl. bankszámla-, bankkártya-választás szempontjai, megtakarítási lehetőségek, diákhitel felvétel, pénzügyi tudatosság) a mindennapokban (pl. továbbtanulás esetén) is hasznosítani tudják.
 

Az előadási alkalmakon elhangzott ismeretek elmélyítése érdekében, színes grafikákkal ellátott pénzügyi ismertető füzetet (Pénzügyi Kisokos) is készítettek, melyet az oktatások alkalmával osztottak szét a résztvevő diákok és pedagógusok között.
 

A 2015. április és május végéig tartó programok nemcsak az iskolákat, pedagógusokat célozzák meg, hanem valamennyi fogyasztót, akinek pénzügyi fogyasztóvédelmi panasza, kérdése van, továbbá szeretne tájékozódni az elszámolási törvénnyel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról. Ez utóbbi kapcsán a FÉBÉSZ mintegy 6 héten keresztül újság, rádió, és televízió hirdetéseket közölt az elszámolással érintett ügyfelek tájékoztatása céljából. A témával kapcsolatban megjelent hirdetések megtekinthetők a FÉBÉSZ honlapján, a „Pénzügyi fogyasztó” menüpont alatt.
 

Amennyiben az ügyfeleknek pénzügyi fogyasztóvédelmi jellegű kérdése van, felkereshetik a FÉBÉSZ jászberényi tanácsadó irodáját (5100 Jászberény, Lehel vezér tér 15. /Börtönudvar/). Személyes tanácsadás hétköznapokon, előzetes időpont-egyeztetést követően lehetséges. A fogyasztó a panaszát ezen kívül telefonon (+36 57 401 888; +36 70 515 4452), e-mail-en (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) és a szervezet facebook oldalán is megteheti.
 

Bővebb információ: www.febesz.eu
 

Info for bonus Review William Hill here.

Oldalaink minél magasabb színvonalú működésének biztosítása és a felhasználói élmény növelése érdekében az oldalainkon sütiket („cookie”) használunk.
További információ Tovább Elutasít